Nikola Teslate – Η δύναμη της απεικόνισης στη ζωή σας

Nikola Tesla – Η δύναμη της απεικόνισης στη ζωή σας Αν και ήταν μοναδικός σε όλα, μια από τις συναρπαστικές πτυχές της ζωής του Nikola Tesla ήταν η εξαιρετική του δύναμη στην απεικόνιση. Ήταν προικισμένος με μια ασυνήθιστα ζωντανή φαντασία, και από πολύ μικρή ηλικία έβλεπε πράγματα που άλλοι αδυνατούσαν. «Αν σκεφτόταν ένα αντικείμενο, θα εμφανιζόταν μπροστά του έχοντας την εμφάνιση στερεού και μάζας. Αυτά τα οράματα είχαν τα χαρακτηριστικά των πραγματικών αντικειμένων που συνήθως δυσκολευόταν να διακρίνει μεταξύ όρασης και πραγματικότητας. Αυτή η παράξενη ικανότητα λειτούργησε με πολύ χρήσιμο τρόπο στα μαθηματικά. » Η νοητική του ικανότητα επέδρασε δραστικά στην καριέρα του και πολλές από τις πιο διάσημες εφευρέσεις του, όπως ο κινητήρας εναλλασσόμενου ρεύματος και το πηνίο Tesla, το οραματίστηκε με απόλυτη λεπτομέρεια στο μυαλό του πριν το βάλει στο χαρτί. Ο Bernard Carlson, συγγραφέας, συγραφέας του βιβλίου «Tesla: Εφευρέτης της ηλεκτρικής εποχής», γράφει: «Για να επινοήσει αυτά τα σχέδια, ο Tesla είχε συνειδητοποίησε τη δύναμη της ικανότητάς του να παράγει νοητικές εικόνες. Όχι μόνο μπορούσε να χρησιμοποιήσει τη φαντασία του για να κάνει ταξίδια, αλλά μπορούσε επίσης να κατευθύνει αυτό το ταλέντο για τη δημιουργία νέων μηχανών. » O Τέσλα υποστήριξε αργότερα: – Με μεγάλη μου χαρά παρατήρησα ότι μπορούσα να φανταστώ με τη μέγιστη ευκολία. Δεν χρειαζόμουν μοντέλα, σχέδια ή πειράματα. Μπορούσα να τα απεικονίσω τόσο αληθινά όλα στο μυαλό μου». Επιπλέον, για τον Tesla, η εργασία με νοητικές εικόνες σήμαινε ότι μπορούσε να επικεντρωθεί στον εντοπισμό και την εξερεύνηση του ιδεώδους, πίσω από μια εφεύρεση.» ~ Bernard Carlson Ο Tesla ήταν αιώνες μπροστά από το χρόνο του, πέρα από οποιεσδήποτε απόψεις, αλλά οι οπτικές του δυνατότητες είχαν βάση στα αρχικά αυθεντικά του πρότυπα. Όπως σημειώνεται στο The Kybalion, – Μελέτη της Ερμητικής φιλοσοφίας της Αρχαίας Αιγύπτου και της Ελλάδας, το οποίο βασίζεται στην αρχαία παράδοση του ερμητισμού- το Σύμπαν είναι Νοητικό. «Έχουμε μάθει ότι η πραγματικότητα δημιουργείται πρώτα και κύρια μέσα στο μυαλό». Υπάρχει τρίτος τρόπος με τον οποίο μπορεί ο άνθρωπος να δημιουργεί; Ναι, υπάρχει – διανοητικά! Με αυτό τον τρόπο δεν χρησιμοποιεί κανένα εξωτερικό υλικό, ούτε αναπαράγει τον εαυτό του και όμως το Πνεύμα του διαχέεται στην Ψυχική-νοητική Δημιουργία. … δικαιολογούμεθα να θεωρούμε ότι το Όλον δημιούργησε το Σύμπαν νοητικό, με τρόπο παρόμοιο με τη διαδικασία με την οποία ο άνθρωπος δημιουργεί Ψυχικές Εικόνες. Το Όλον δεν μπορεί να δημιουργήσει με άλλο τρόπο, παρά μόνο διανοητικά, χωρίς να χρησιμοποιεί υλικά (δεν υπάρχει κανείς να τα χρησιμοποιήσει), ούτε να το αναπαράγει (κάτι που είναι επίσης αδύνατο). ~ Το Κυβάλιον Είναι έμφυτο στην ανθρώπινη ύπαρξή μας η ικανότητα να εκδηλώνουμε φυσικά τις ιδέες που δημιουργούνται μέσα στο μυαλό και ενώ κάποιοι φαίνεται να έχουν μεγαλύτερη φυσική ικανότητα σε αυτό από άλλους, όλοι μοιραζόμαστε την ίδια ανατομία. Ως εκ τούτου, μπορούμε όλοι να χρησιμοποιήσουμε την απεικόνιση με μεγάλη επίδραση στη ζωή μας. Βαθιά μέσα στον εγκέφαλο βρίσκεται η επίφυση, και ένα σύστημα μη οπτικών φωτοϋποδοχέων, το οποίο επιστημονικά είναι γνωστό ότι μας βοηθά στο συγχρονισμό με τους περιοδικούς ρυθμούς του φυσικού φωτός. Ένα εσωτερικό μάτι, αν θέλετε. Δεν είναι τυχαίο ότι ο αδένας είναι επίσης γνωστός ως το τρίτο μάτι ή το «κάθισμα της ψυχής», επειδή αναγνωρίζεται ευρέως ως το τμήμα του εγκεφάλου που μας συνδέει με την πνευματική εμπειρία και διευκολύνει το εσωτερικό μας όραμα. Με αυτόν τον μηχανισμό εσωτερικής όρασης, ο νους είναι σε θέση να προβάλει ψυχικές εικόνες σε οτιδήποτε. Έτσι δημιουργούμε την πραγματικότητα. Αν επιλέξουμε εικόνες που εξυπηρετούν την πνευματικότητα, η ζωή μας ανθίζει, αλλά αν το παραμελήσουμε και δεν δώσουμε προσοχή στα οράματα του νου, δημιουργούμε χάος στη ζωή μας. Ο συγγραφέας Al Smith αναφέρεται σε αυτή τη διαδικασία σαν «φαντασίωση» και τη συνδέει με την πράξη της ονειροπόλησης, η οποία σε αντίθεση με το νυχτερινό όνειρο (ενώ κοιμόμαστε) είναι μια μορφή συνειδητού, εσκεμμένου ονείρου όπου επιλέγουμε ενεργά τις εικόνες που θέλουμε να δούμε . «Οι νοητικές εικόνες που σχεδιάζετε συνειδητά ή ασυνείδητα (φαντασία) στην ψυχική σας οθόνη είναι πλήρως κατανοητές από το συλλογικό υποσυνείδητο. Με άλλα λόγια, οι ονειροπολήσεις σας υπαγορεύουν σε μεγάλο βαθμό την πραγματικότητά σας. Είναι σε μεγάλο βαθμό μια αντανάκλαση των πιο επαναλαμβανόμενων εικόνων που εμφανίζονται στην οθόνη του μυαλού σας και εικόνες από εκείνους που σας γνωρίζουν. Όσο περισσότερες φορές νοιώσετε νοητικά ένα πράγμα, τόσο μεγαλύτερες είναι οι πιθανότητες να υλοποιηθούν. Σκεφτείτε τις ονειροπολήσεις σαν ψήφους για γεγονότα που θα συμβούν στο μέλλον. Είναι η μόνη πραγματική δημοκρατική διαδικασία. Αυτό συμβαίνει συνεχώς μέσα στο κεφάλι σας όλη την ημέρα, σε ολόκληρο το σύμπαν. » Στην περίπτωση του Τέσλα, αυτή η δύναμη ήταν φυσική, καθώς είχε πραγματικά μια υπερανεπτυγμένη έκδοση πνευματικής ικανότητας. Σύμφωνα με τον Al Smith, η φαντασία είναι μια συνειδητή διαδικασία, – μια σκόπιμη πρακτική ενός συνδυασμού φαντασίας και επιμονής, που σχεδιάζεται στο μάτι του μυαλού. Αυτή είναι μια ικανότητα που μπορεί να ενισχυθεί με προσπάθεια και πρακτική κι ο καθένας μπορεί να τη δοκιμάσει.



Αν και ήταν μοναδικός σε όλα, μια από τις συναρπαστικές πτυχές της ζωής του Nikola Tesla ήταν η εξαιρετική του δύναμη στην απεικόνιση.

Ήταν προικισμένος με μια ασυνήθιστα ζωντανή φαντασία, και από πολύ μικρή ηλικία έβλεπε πράγματα που άλλοι αδυνατούσαν.

«Αν σκεφτόταν ένα αντικείμενο, θα εμφανιζόταν μπροστά του έχοντας την εμφάνιση στερεού και μάζας. Αυτά τα οράματα είχαν τα χαρακτηριστικά των πραγματικών αντικειμένων που συνήθως δυσκολευόταν να διακρίνει μεταξύ όρασης και πραγματικότητας. Αυτή η παράξενη ικανότητα λειτούργησε με πολύ χρήσιμο τρόπο στα μαθηματικά. »

Η νοητική του ικανότητα επέδρασε δραστικά στην καριέρα του και πολλές από τις πιο διάσημες εφευρέσεις του, όπως ο κινητήρας εναλλασσόμενου ρεύματος και το πηνίο Tesla, το οραματίστηκε με απόλυτη λεπτομέρεια στο μυαλό του πριν το βάλει στο χαρτί.

Ο Bernard Carlson, συγγραφέας, συγραφέας του βιβλίου «Tesla: Εφευρέτης της ηλεκτρικής εποχής», γράφει:
«Για να επινοήσει αυτά τα σχέδια, ο Tesla είχε συνειδητοποίησε τη δύναμη της ικανότητάς του να παράγει νοητικές εικόνες. Όχι μόνο μπορούσε να χρησιμοποιήσει τη φαντασία του για να κάνει ταξίδια, αλλά μπορούσε επίσης να κατευθύνει αυτό το ταλέντο για τη δημιουργία νέων μηχανών. »

O Τέσλα υποστήριξε αργότερα: – Με μεγάλη μου χαρά παρατήρησα ότι μπορούσα να φανταστώ με τη μέγιστη ευκολία. Δεν χρειαζόμουν μοντέλα, σχέδια ή πειράματα. Μπορούσα να τα απεικονίσω τόσο αληθινά όλα στο μυαλό μου».
Επιπλέον, για τον Tesla, η εργασία με νοητικές εικόνες σήμαινε ότι μπορούσε να επικεντρωθεί στον εντοπισμό και την εξερεύνηση του ιδεώδους, πίσω από μια εφεύρεση.» ~ Bernard Carlson

Ο Tesla ήταν αιώνες μπροστά από το χρόνο του, πέρα από οποιεσδήποτε απόψεις, αλλά οι οπτικές του δυνατότητες είχαν βάση στα αρχικά αυθεντικά του πρότυπα. Όπως σημειώνεται στο The Kybalion, – Μελέτη της Ερμητικής φιλοσοφίας της Αρχαίας Αιγύπτου και της Ελλάδας, το οποίο βασίζεται στην αρχαία παράδοση του ερμητισμού- το Σύμπαν είναι Νοητικό. «Έχουμε μάθει ότι η πραγματικότητα δημιουργείται πρώτα και κύρια μέσα στο μυαλό».

Υπάρχει τρίτος τρόπος με τον οποίο μπορεί ο άνθρωπος να δημιουργεί; Ναι, υπάρχει – διανοητικά! Με αυτό τον τρόπο δεν χρησιμοποιεί κανένα εξωτερικό υλικό, ούτε αναπαράγει τον εαυτό του και όμως το Πνεύμα του διαχέεται στην Ψυχική-νοητική Δημιουργία.

… δικαιολογούμεθα να θεωρούμε ότι το Όλον δημιούργησε το Σύμπαν νοητικό, με τρόπο παρόμοιο με τη διαδικασία με την οποία ο άνθρωπος δημιουργεί Ψυχικές Εικόνες.

Το Όλον δεν μπορεί να δημιουργήσει με άλλο τρόπο, παρά μόνο διανοητικά, χωρίς να χρησιμοποιεί υλικά (δεν υπάρχει κανείς να τα χρησιμοποιήσει), ούτε να το αναπαράγει (κάτι που είναι επίσης αδύνατο). ~ Το Κυβάλιον
Είναι έμφυτο στην ανθρώπινη ύπαρξή μας η ικανότητα να εκδηλώνουμε φυσικά τις ιδέες που δημιουργούνται μέσα στο μυαλό και ενώ κάποιοι φαίνεται να έχουν μεγαλύτερη φυσική ικανότητα σε αυτό από άλλους, όλοι μοιραζόμαστε την ίδια ανατομία. Ως εκ τούτου, μπορούμε όλοι να χρησιμοποιήσουμε την απεικόνιση με μεγάλη επίδραση στη ζωή μας.
Βαθιά μέσα στον εγκέφαλο βρίσκεται η επίφυση, και ένα σύστημα μη οπτικών φωτοϋποδοχέων, το οποίο επιστημονικά είναι γνωστό ότι μας βοηθά στο συγχρονισμό με τους περιοδικούς ρυθμούς του φυσικού φωτός. Ένα εσωτερικό μάτι, αν θέλετε. Δεν είναι τυχαίο ότι ο αδένας είναι επίσης γνωστός ως το τρίτο μάτι ή το «κάθισμα της ψυχής», επειδή αναγνωρίζεται ευρέως ως το τμήμα του εγκεφάλου που μας συνδέει με την πνευματική εμπειρία και διευκολύνει το εσωτερικό μας όραμα.

Με αυτόν τον μηχανισμό εσωτερικής όρασης, ο νους είναι σε θέση να προβάλει ψυχικές εικόνες σε οτιδήποτε. Έτσι δημιουργούμε την πραγματικότητα. Αν επιλέξουμε εικόνες που εξυπηρετούν την πνευματικότητα, η ζωή μας ανθίζει, αλλά αν το παραμελήσουμε και δεν δώσουμε προσοχή στα οράματα του νου, δημιουργούμε χάος στη ζωή μας.
Ο συγγραφέας Al Smith αναφέρεται σε αυτή τη διαδικασία σαν «φαντασίωση» και τη συνδέει με την πράξη της ονειροπόλησης, η οποία σε αντίθεση με το νυχτερινό όνειρο (ενώ κοιμόμαστε) είναι μια μορφή συνειδητού, εσκεμμένου ονείρου όπου επιλέγουμε ενεργά τις εικόνες που θέλουμε να δούμε .

«Οι νοητικές εικόνες που σχεδιάζετε συνειδητά ή ασυνείδητα (φαντασία) στην ψυχική σας οθόνη είναι πλήρως κατανοητές από το συλλογικό υποσυνείδητο. Με άλλα λόγια, οι ονειροπολήσεις σας υπαγορεύουν σε μεγάλο βαθμό την πραγματικότητά σας. Είναι σε μεγάλο βαθμό μια αντανάκλαση των πιο επαναλαμβανόμενων εικόνων που εμφανίζονται στην οθόνη του μυαλού σας και εικόνες από εκείνους που σας γνωρίζουν. Όσο περισσότερες φορές νοιώσετε νοητικά ένα πράγμα, τόσο μεγαλύτερες είναι οι πιθανότητες να υλοποιηθούν. Σκεφτείτε τις ονειροπολήσεις σαν ψήφους για γεγονότα που θα συμβούν στο μέλλον. Είναι η μόνη πραγματική δημοκρατική διαδικασία. Αυτό συμβαίνει συνεχώς μέσα στο κεφάλι σας όλη την ημέρα, σε ολόκληρο το σύμπαν. »

Στην περίπτωση του Τέσλα, αυτή η δύναμη ήταν φυσική, καθώς είχε πραγματικά μια υπερανεπτυγμένη έκδοση πνευματικής ικανότητας.

Σύμφωνα με τον Al Smith, η φαντασία είναι μια συνειδητή διαδικασία, – μια σκόπιμη πρακτική ενός συνδυασμού φαντασίας και επιμονής, που σχεδιάζεται στο μάτι του μυαλού. Αυτή είναι μια ικανότητα που μπορεί να ενισχυθεί με προσπάθεια και πρακτική κι ο καθένας μπορεί να τη δοκιμάσει.


el.gr
Σχόλια