Πρακτορικά γεγονότα στην ιερά σύνοδο.

Η Αμεσος Δράση στην Ιερά Σύνοδο και το ...Λύκειο με τις τρελές!
Το περιπολικό στάθμευσε δίπλα από την είσοδο του «Στρατηγείου» της Ελλαδικής Εκκλησίας. Οι φύλακες εξεπλάγησαν. Τι γύρευαν τα όργανα της τάξεως στην οδό Ιασίου; Οι αστυνομικοί απέφυγαν τα πολλά-πολλά, ζήτησαν το όνομα συγκεκριμένου υπαλλήλου του Συνοδικού Μεγάρου και προσπάθησαν να είναι όσο το δυνατό διακριτικοί. Υπομονετικά περίμεναν. Με την εμφάνιση του, χωρίς δεύτερη σκέψη, τον συνέλαβαν. Η κατηγορία;
Σύμφωνα με πληροφορίες, ο εν λόγω υπάλληλος των διοικητικών υπηρεσιών της Συνόδου φέρεται να πλαστογράφησε την υπογραφή του μέχρι πρότινος Αρχιγραμματέα, Κύριλλου Μισιακούλη, και του Αρχιεπισκόπου Ιερώνυμου προκειμένου να εισπράξει γύρω στις 25.000 ευρώ. Όπως διέρρευσε από την Άμεσο Δράση, άνδρες της Ασφαλείας έψαξαν εξονυχιστικά τους σκληρούς δίσκους του συγκεκριμένου υπαλλήλου και βρήκε στα αρχεία του κάποια έγγραφα, που είχαν κλαπεί παλαιότερα από το γραφείο προσωπικού, καθώς και πρακτικά από την τελευταία Ιεραρχία.

Συνάδελφοί του απορρίπτουν κατηγορηματικά τα σενάρια περί εμπλοκής του στην πλαστογραφία ισχυριζόμενοι πως υπήρξε πλεκτάνη γύρω του ή απλά είναι το εξιλαστήριο θύμα άλλων συναδέλφων του. Αρκετοί, πάλι, υποστηρίζουν ότι ο φερόμενος ως δράστης είχε συνεργασία και με άλλους υπαλλήλους. «Τέτοιου είδους ενέργεια δεν μπορούσε να γίνει από ένα και μόνο άτομο. Κάτι σάπιο απλώνεται στο Συνοδικό Μέγαρο», αντιτείνουν με έμφαση.

Κάμερες και...κοριοί
Με αφορμή το λυπηρό περιστατικό το Μέγαρο της Ιεράς Συνόδου θυμίζει σκηνικό «Big Brother», αφού όλοι οι χώροι του κτηρίου έχουν γεμίσει κάμερες, ενέργεια που έχει αναστατώσει τους εργαζομένους στις διάφορες υπηρεσίες. Στην συλλογική μνήμη καταγράφεται ως κίνηση-διεμβολισμού των προσωπικών δεδομένων και ελευθεριών. Σε ορισμένους, μάλιστα, ανασύρει μνήμες του πρόφατου παρελθόντος, όταν - όπως διατείνονται τεχνικοί του σταθμού - ο διεθυντής του εκκλησιαστικού ραδιοφώνου, Αλέξανδρος Κατσιάρας, αναζητούσε προσφορές για την προμήθεια ειδικών μηχανημάτων εντοπισμού κοριών, που υποτίθεται κάποιοι είχαν εγκαταστήσει σε κομβικά σημεία του ραδιοφωνικού διαύλου.

Μια ακόμη εστία αντιπαράθεσης σημαντικής μερίδας του προσωπικού με την ηγεσία του ραδιοφώνου, την οποία κατηγορούν για «ανικανότητα» στη διοίκηση, μεροληψία στην αξιοποίηση των εργαζομένων σε αυτό και αποτυχία στις επιλογές του, που οδήγησαν σε σταδιακή πτώση των ποσοστών ακροαματικότητας. Δεν είναι υπερβολή να λεχθεί ότι ένας μικρός «εμφύλιος» είναι σε εξέλιξη ανάμεσα στους «νεοφερμένους», οι οποίοι προέρχονται από το καλλιτεχνικό στερέωμα και τους «παλιούς», οι οποίοι αποτελούν τη ραχοκοκαλιά της εκκλησιαστικής ενημέρωσης και βλέπουν να περικόπτονται διαρκώς τα δεδουλευμένα τους εν μέσω απειλών για... έξοδο τους από το «ραδιοφωνικό μαντρί». Η ατμόσφαιρα είναι κυριολεκτικά εκρηκτική.

Το μη «καλλιτεχνικό» προσωπικό του ραδιοφώνου καταλογίζει στον διευθυντή του και αγαπημένο των Μητροπολιτών Περιστερίου και Ιωαννίνων, αυταρχική συμπεριφορά και ότι αβαντάρει λαμπερά πρόσωπα του θεάτρου και του τραγουδιού. «Ανέδειξε σε βασικά στελέχη του εκκλησιαστικού ραδιοφώνου την τραγουδίστρια Ελένη Βιτάλη, τον ηχολήπτη της και τον ηθοποιό Φάνη Μουρατίδη, οι οποίοι στερούνται εκκλησιαστικού υπόβαθρου και δημοσιογραφικής παιδείας, με αποτέλεσμα το ραδιοφωνικό «προιόν» να χάσει το ορθόδοξο φρόνημα και να μετατραπεί σε κοσμικό περίεργο», τονίζουν με αγανάκτηση.

Έντονα παράπονα έχουν διατυπωθεί στον πρόεδρο και τα μέλη της ΕΣΗΕΑ, αλλά και στην Αρχιεπισκοπή Αθηνών για συγκεκριμένη παραγωγό, η οποία σε περίοδο κρίσης αμοίβεται ηγεμονικά για να βάζει μουσική, μιας και η ίδια διατείνεται ότι έχει της πλάτες του Αρχιεπισκόπου τόσο για την οργάνωση του προγράμματος όσο και για το κουμάντο του σταθμού. Η δυσαρέσκεια «επεκτείνεται» τόσο στο πρόσωπο γνωστού μουσικολόγου με καθημερινή εκπομπή, ο οποίος έχει υψηλές απολαβές όσο και σε αυτό της συγγραφέως Μάρως Βαμβουνάκη, η οποία συνέγραψε με τον κ. Κατσιάρα το βιβλίο «Όταν ο Θεός πεθαίνει», ενώ επιμελείται και παρουσιάζει λογοτεχνικά κείμενα.

Το αρχικό κύμα διαματρυριών έγινε τσουνάμι οργής για τον ηθοποιό Πέτρο Ξεκούκη. «Πως γίνεται από τη μια να χαριεντίζεται σε βιντεοκασέτες και σε χαμηλού επιπέδου κινηματογραφικές παραγωγές, όπως «το Λύκειο με τις τρελές», «Ερωτική έκρηξη», και «ο κόκορας και το χαρέμι του» και από την άλλη να διαβάζει γεροντικό και πατερικά κείμενα τα βράδια», αναρωτιούνται οι εργαζόμενοι. Αξιομνημόνευτο είναι ότι - όπως δείχνει η φωτογραφία - ο συγκεκριμένος ηθοποιός έπαιξε κατ’επανάληψη ρόλο ιερέα σαρκάζοντας το τιμημένο ράσο!
Ελεος Μακαριώτατε. Ως πότε θα τους αφήνετε να αλωνίζουν και να σας εκθέτουν...

http://www.elora.gr/
Σχόλια